راهنما مراجعین

راهنما مراجعین

با کلیک بر روی گزینه مراجعین موجود در پنل کناری تصویر زیر به شما نمایش داه می شود.
در قسمت جستجو می توانید بر اساس نام و نام خانوادگی ، کد ملی، شماره تلفن و تاریخ پذیرش فرد مورد نظر خود را جستجو نمایید.



در قسمت فهرست مراجعین می توانید لیست تمام مراجعه کنندگان مرکز خود را مشاهده نمایید در قسمت عملیات گزینه درمان وجود دارد که با کلیک بر روی آن صفحه ای برای شما باز خواهد شد که درآن می توانید عملیات مربوط به درمان بیمار را انجام دهید همچنین مشخصات مراجعه کننده و جزئیات خدمات نیز به شما نمایش داده می شود.



در کادر درمان سبز رنگ موجود در بالا صفحه گزینه های روند درمان ، معاینات، گالری و سابقه دیده می شود که با کلیک بر روی گزینه روند درمان تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که در این صفحه مشخصات مراجعه کننده ، فهرست روند درمان ، فهرست سابقه ، فهرست معاینه و گالری بیمار وجود دارد.

 

برای ورود داده جدید بر روی گزینه جدید موجود در سمت چپ بالای صفحه کلیک می کنیم.
ثبت روند درمان: در این قسمت با انتخاب یکی از گزینه های نوع روند درمان که مثلا شرح حال ، دارو و ... می باشد می توانید اطلاعات مورد نظر خود را یا بصورت متنی تایپ نمایید و یا با استفاده از قلم نوری داده را وارد نموده و ثبت نمایید. در این قسمت با کلیک بر روی گزینه انتخاب متن آماده می توانید متن از قبل آماده شده را انتخاب نموده و یا متن دلخواه جدید آماه و ثبت نمایید. فیلد وضعیت مشاهده اگر در حالت خصوصی قرار گیرد داده های وارد شده فقط به شما نمایش داده می شود.

 

برای ثبت معاینه جدید بر روی گزینه معاینه کلیک کرده و در صفحه باز شده گزینه جدید را انتخاب می نماییم.
برای ثبت معاینه باید در قسمت علائم عمومی مقدار قد، وزن ، BMI  و دور سر مراجعه کننده را وارد نماییم و در قسمت علائم حیاتی مقدار تعداد نبض تعداد تنفس، درجه حرارت و فشار خون فرد را وارد نمایید همچنین در قسمت توضیحات متن دلخواه خود را وارد نموده و ثبت نمایید. 



در این قسمت با کلیک بر روی گزینه انتخاب متن آماده می توانید متن از قبل آماده شده را انتخاب نموده و یا متن دلخواه جدید آماده و ثبت نمایید.



 

با کلیک بر روی گزینه گالری آرشیو تصاویر ثبت شده برای مراجعه کننده نمایش داده میشود همچنین با کلیک بر روی گزینه جدید می توانید تصویر مور نظر خود را آپلود نمایید.
 

 

مطابق تصویر بالا با آپلود عکس و وارد کردن عنوان آن در فیلد دسته بندی مشخص می نمایید که این عکس جز کدام دسته (آزمایش، گرافی، MRI  ،تصویر بیمار و...) می باشد و در قسمت توضیحات می توانید داده های مورد نظر خود را وارد و ثبت نمایید.

با کلیک روی گزینه سوابق شما قادر به دیدن سابقه های قبلی بیمار می باشید که برای ثبت سابقه جدید با کلیک بر روی گزینه جدید موجود تصویر زیر قابل مشاهده می باشد.


در فیلد نوع سابقه یکی از گزینه ها که شامل سابقه شخصی، دارویی، بیماری ، خانوادگی و... می باشد را انتخاب نموه و اطلاعات مربوط به آن را یا بصورت متنی تایپ نمایید و یا با استفاده از قلم نوری داده را وارد نموده و ثبت نمایید.
در این قسمت با کلیک بر روی گزینه انتخاب متن آماده می توانید متن از قبل آماده شده را انتخاب نموده و یا متن دلخواه جدید آماده و ثبت نمایید. فیلد وضعیت مشاهده اگر در حالت خصوصی قرار گیرد داده های وارد شده فقط به شما نمایش داده می شود.

درباره نویسنده

واحد آموزش کلینیک24
واحد آموزش کلینیک24

ارائه آموزش های کاربردی در وب سامانه کلینیک24

لینک کوتاه

برای ارسال نظر وارد شوید

نظر بدهید