راهنما تنظیمات خدمت دهنده
یکی از گزینه های قابل مشاهده در ناحیه کاربری درمانگر قسمت مدیر یت تنظیمات می باشد.
یکی از گزینه های قابل مشاهده در ناحیه کاربری درمانگر قسمت مدیر یت تنظیمات می باشد.
کاربری که با نقش درمانگر وارد سامانه می شود در واقع عملیات مرتبط با درمان بیمار را مدیریت می نماید مثل پرونده الکترونیک بیمار، پایش سلامت، روند درمان و .... اولین قسمتی که در این ناحیه می توانید مشاهده نمایید داشبورد می باشد در این قسمت شما قادر به دیدن اطلاعات زیر می باشید.
یکی دیگر از قسمت های موجود در ناحیه کاربری صندوق دار قسمت بیعانه می باشد که در این قسمت ثبت و مدیریت دریافت بیعانه صورت می پذیرد.
یکی دیگر از قسمت های موجود در ناحیه کاربری صندوق دار قسمت کارکرد می باشد با کلیک بر روی کارکرد شما قادر به دیدن دو گزینه فهرست / صندوق داری نوبت و پذیرش می باشید.
کاربری که با نقش صندوق دار وارد سامانه میگردد عملیاتی مثل دریافت وجه، بیعانه جهت رزرو نوبت ، صندوق داری و امور مرتبط با درآمد مرکز را انجام می دهد.
کاربری که در نقش پذیرش وارد وب سامانه میشود از جمله گزینه هایی که در پنل کناری می تواند مشاهده نماید قسمت تنظیمات می باشد.
یکی دیگر از تنظیمات موجود در سامانه ثبت و تعریف روز کاری است که تعریف کردن آن برای امکان ثبت نوبت و پذیرش بیمار ضروری می باشد.
در قسمت داشبورد شما یک نمای کلی از اطلاعات و آمار بخش های مختلف سامانه خود می توانید مشاهده نمایید.
در قسمت دفترچه تلفن شما قادر خواهید بود شماره تلفن های اشخاص و شرکتهای مورد نظر خود را ثبت نمایید.
در قسمت بیمه شما قادر خواهید بود که بیمه هایی که طرف قرارداد مرکز شما می باشند را تعریف نمایید و سهم هر بیمه را برای خدماتی که ارائه می دهید مشخص نمایید در این قسمت میتوانید از قرارداد های بیمه استفاده نمایید.
از دیگر قابلیت های سامانه امکان اسال پیامک میباشد که از قسمت پنل کناری قابل دسترس می باشد.
نحوه های بازاریابی یا در واقع بخش معرف بیمار