راهنما تعطیلات

راهنما تعطیلات

تعطیلات این امکان را می دهد که مرکز روز های عدم حضور و تعطیلی مرکز را مشخص نماید. در قسمت تعطیلات شما می توانید ساعت کارکرد و تعطیلات مرکز خود را تعریف کنید.

راهنما اشتراک سامانه

راهنما اشتراک سامانه

مراکز جهت دسترسی و استفاده از سامانه ابتدا باید اشتراک تهیه نمایند .

راهنما پایش

راهنما پایش

پایش ها امکانی است که مراکز می توانند بوسیله آن فرم های سفارشی درست کنند این فرم ها می توانند شامل سوال های مختلف باشند.

راهنما اعلان

راهنما اعلان

اعلان ها امکانی هستند که مراکز می توانند از طریق آنها اطلاعیه ای در قسمت بالا ناحیه کاربری مرکز و یا درمانگر به مراجعین خود نمایش دهند.

راهنما گالری

راهنما گالری

در قسمت گالری شما می توانید تصاویر و ویدئو های مورد نظر خود را بارگذاری نمایید.

آموزش قسمت شبکه های اجتماعی

آموزش قسمت شبکه های اجتماعی

در قسمت شبکه اجتماعی می توانید لینک و آدرس شبکه های اجتماعی را برای دسترسی بهتر کاربران و بیماران قرار دهید.

راهنمای لاگ ها

راهنمای لاگ ها

با قسمت لاگ ها تمام عملیات هایی که کاربران در سامانه انجام میدهند مشخص می شود .

راهنمای ثبت شیفت کاری

راهنمای ثبت شیفت کاری

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف شیفت کاری اشاره کرد. این قابلیت تعریف و تنظیم زمان فعالیت و عملیات های مرکز را برای ما امکان پذیر میکند.

راهنمای تعریف بخش

راهنمای تعریف بخش

از دیگر تنظیمات سامانه میتوان به تعریف بخش اشاره کرد. از طریق بخش ها شما می توانید قسمت های مختلف مرکز را تعریف نمایید، هر قسمت و بخش می تواند شامل خدمات و درمانگران مختص به خودش باشد و همچنین امکان تفکیک گزارشات مالی بر اساس هر بخش نیز وجود دارد.

قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود

قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود

قوانين زير بايد در ارسال ودريافت پيامک از طريق اين سرويس رعايت شود عضويت و ادامه استفاده از این سامانه به معنای قبول این قوانین است کاربر گرامی کلیه پیام های ارسالی از سیستم های تحت وب در جمهوری اسلامی ایران توسط اپراتور بررسی میگردد و برخی کلمات فیلتر می باشد کلمات فیلتر وقتی در متن شما قرار بگیرد بصورت خودکار متن شما توسط ما بررسی میگردد و در صورت نداشتن مشکل تایید شده و ارسال می گردد دقت نماييد با رعایت نکردن قوانین زیر بـرای ارسال پیـام کوتاه کاربری شما مسدود شده و هرگونه جریمه نقـدی و غیر نقـدی و موارد قانونی متوجه کاربـر نـهایی استـفاده کننـده از سیستـم میبـاشـد.

راهنمای رزرو نوبت

راهنمای رزرو نوبت

در این بخش میخواهیم آموزش نحوه رزرو نوبت را خدمت شما مراجعین گرامی ارائه بدهیم. با توجه به تنظیمات هر مرکز احتمال وجود تفاوت هایی در مراحل رزرو نوبت وجود دارد. در صورتیکه نوبت مورد نظر خود را پیدا نکردین از طریق بخش پروفایل مرکز ، با همان مرکز تماس حاصل فرمایید و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا واتساپ سوال خود را مطرح نمایید.

آیا نسخه تحت وب برای من مناسب است یا نسخه تحت ویندوز؟

آیا نسخه تحت وب برای من مناسب است یا نسخه تحت ویندوز؟

سوالی که ممکن است بسیاری از مراکز در هنگام تهیه اتوماسیون از خودشان بپرسند این می باشد که آیا سامانه تحت وب برای مدیریت مطب یا کلینیک من مناسب می باشد یا سامانه تحت وب ؟ در این مقاله میخواهیم در این مورد شما را راهنمایی کنیم.