دکتر مهرداد طاهریون

دکتر مهرداد طاهریون

مرکز : مطب دکتر مهرداد طاهریون

تلفن یک : 03132215128
آدرس : اصفهان ، اصفهان ، خیابان آمادگاه، جنب شیرینی بابک، ساختمان نوین، طبقه اول
متخصص قلب و عروق فلوشيپ قلب و عروق (اینترونشن کاردیولوژی) واریس درمانی و لیزر و اسکلروتراپی
  • شماره نظام پزشکی : ۶۰۲۵۲
  • اصفهان ، اصفهان
  • 1٬844


بیوگرافی

بیوگرافی دکتر مهرداد طاهریون:

دکتر مهرداد طاهریون فارغ التحصیل رشته اینترونشنال کاردیولوژی در ۱۳۹۱ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دوران پزشکی عمومی در دانشگاه شهید پزشکی بهشتی و دوره دستیاری را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گذرانده است در حال حاضر بیمارستان‌های غرضی و مرکز قلب سعدی مشغول به کار و ارائه خدمات می باشد


دکتر مهرداد طاهریون فارغ التحصیل ۱۳۷۵ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نزدیک بیست و اندی سال است که در حوزه درمان مشغول به ارائه خدمات می باشد.

پزشک با تجربه و علاقه مند به شغل و حرفه‌اش می باشد و برای آموزش و ارتقاء سطح علمی و کیفیت ارائه خدمات خود پیوسته در کنگره های بین المللی علمی شرکت می کند دکتر مهرداد طاهریون ارائه سخنرانی در کنگره های داخلی و بین المللی دارد.

دکتر مهرداد طاهریون از سال ۱۳۹۰ وارد رشته اینترونشنال کاردیولوژی گردید و خدماتش را از طریق آنژیوپلاستی عروق کرونر و محیطی انجام می دهد.

بیمارانی که گرفتگی و تنگی عروق کرونر یا محیطی دارند با مراجعه به ایشان تحت آنژیو پلاستی و استنت گذاری قرار گرفته اند و بهبود یافته اند.

دکتر مهرداد طاهریون در سال ۱۴۰۰ در مرکز قلب تهران دوره مقدماتی و پیشرفته واریس درمانی و لیزر و اسکلروتراپی را گذرانده و در حال حاضر در حال ارائه این خدمات نیز به بیماران عزیز می باشند.

برخی از خدمات واریس عبارتند از:

لیزر واریس ، اسکلروتراپی و تزریق واریس ،

رادیوفرکوئنسی

درمان واریس لگن- واریس دست و پا ،

اقدامات درمانی لخته های عمقی ،

اسکلروتراپی مویرگهای عنکبوتی



موردی یافت نشد.
  • هدیه *****

    علایم درد و تورم پا داشتم که با درمان لیزر رگ واریسی دکتر طاهریون درمان شد متشکر زحماتشون هستم

  • کیامرز *****

    ۱۰ سال پاهام واریس عنکبوتی زیاد و خیلی زشت بود که برای درمانش پشت گوش مینداختم بعد تحقیق با دکتر مهرداد طاهریون آشنا شدم و بعد از ۳ جلسه اسکلروتراپی بسیار موثر بود و خیلی خیلی را ضیم

  • نیکی *****

    رگ های واریسی من با مهارت جناب دکتر طاهریون درمان شد . ممنونم از کمک هاشون در مطب اصفهان . وضعیت پاهام بهبودی چشمگیری پیدا کرده

  • سمیرا *****

    دکتر طاهریون برای درمان رگ های واریس من در اصفهان تزریق انجام دادند و خیلی خوب جواب داد دردهام از بین رفته و مشکلی ندارم

  • مریم *****

    من پیش دکتر مهرداد طاهریون لیزر جهت درمان واریس داشتم که خیلی از نحوه برخوردو درمانشون راضی هستم . موفق باشید .

  • مانیا *****

    دکتر مهرداد طاهریون در طبابت درمان واریس در اصفهان بسیار عالی هستند به بیمار و همراهان بیمار آرامش میدهند و باعث ترس و نگرانی نمیشوند همچنین تشخیص هاشون و بررسی های پزشکی در زمینه قلب و عروق دقیق و ریزبین هستند .

  • گلاره *****

    دکتر طاهریون عزیز رگ های واریسی پای همسرمو با RF درمان کردند . درمانشون واقعا موثر بوده چون همسر من مداوم روی پا ایستاده و الان دیگه از واریس و پا درد خبری نیست

  • مرجان *****

    دکتر طاهریون بسیار حاذق و دقیق و به روز و مسئولیت پذیری هستند. مادرم چند سالی است زیر نظر ایشان هسنند ضربان قلبشون نا منظم بود و با طبابت ایشان کنترل شده.

  • زهرا  *****

    از بهترینهای تخصص قلب و عروق اصفهان هستند .به ایشون برای درمان واریس پای پدرم مراجعه کردیم و چند سالی هم در بیمارستان زهرای مرضیه در خدمتشون بودم ..انسان به تمام معنا

  • سوگل  *****

    بسیار پزشک وظیفه شناس هستند . از نحوه برخورد تشخیص و تجویز ایشون رضایت کامل دارم واقعا برای من زحمت کشیدند . من واریس طنابی داشتم و خیلی برام سخت و ازار دهنده بود که جناب دکتر با انجام اسکلروتراپی منو درمان کردند .

  • سوگل  *****

    دکتر برای همسرم اسکلروتراپی انجام دادند و اثربخش بوده شکر خدا . بسیار با اخلاق و خوش برخورد هستند با بیمار و پیگیر سلامت بیمارشون هستند .

برای ثبت نظر باید وارد شوید

برای وارد شدن اینجا را کلیک کنید

1401/09/23 مطالب آموزشی 0 669

به طور کلی باید گفت واریس به تنهایی خطرناک نیست.

ادامه مطلب
1401/09/23 مطالب آموزشی 0 658

علت واریس نارسایی سیاهرگ های اندام تحتانی و خراب بودن دریچه های لانه کبوتری است.

ادامه مطلب
1401/09/23 مطالب آموزشی 0 1248

پیاده روی - تمرین پدال با پا – بالا آوردن پا – بالا آوردن کف پا - حرکت ساق پا

ادامه مطلب
1401/09/23 مطالب آموزشی 0 602

اکثر بیماران درد ناچیزی را حین درمان تجربه می‌کنند یا اصلاً دچار درد نمی‌شوند

ادامه مطلب
1401/09/23 مطالب آموزشی 0 527

دکتر مهرداد طاهریون فارغ التحصیل رشته اینترونشنال کاردیولوژی در ۱۳۹۱ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ادامه مطلب